Çarşamba, Haziran 17

Sinema Vesaire: Bir Blogun Yeniden Doğuşu

5 Aralık 2008'de, Söylemeden Duramadım isimli blogu açmıştım, Hoffenheim - Bayern Münih maçından hemen sonra. SD'de, futbol ve sinema üzerine yazıyordum çoğunlukla. Çünkü ben hem koyu bir Galatasaray taraftarı ve futbol takipçisi, hem de sıkı bir sinema izleyicisiydim. SD'de, 3 ay boyunca sinema ve futbol karışık yazmaya devam ettim. Fakat bu 3 ayda farkettim ki, hem sinema hem de futbol seven/takip eden okur sayım oldukça azdı. Bir kısmı sadece futbol seviyor sinemayı az-çok takip ediyor ya da hiç etmiyordu, diğer kısmıysa tam tersi.
Bunun farkındalığı beni sinema yazılarımı 2. bir bloga taşımaya itti, hatta o vakit işi abartıp sinema ve futbol dışında kalan görüş ve tecrübelerimi , çoğunlukla teknoloji ve mesleğim bilgisayar hakkında olanları da yazmak için 3. bir blog açtım. 3 blogu açtığım zaman, o anki gazla hepsine yazarım diyordum, ancak olmadı. Özellikle okulun verdiği yoğunluk bana doğru dürüst futbol yazma fırsatı bile tanımadı. Dolayısıyla, 3. blogu kapattım, bu bloga da yaklaşık iki aydır yazmıyordum. Ancak, artık sanırım sinema yazmaya devam etmenin zamanı geldi. Özellikle futbolu özlediğimiz şu günlerde. Bu yeniden doğuş doğrultusunda blogun ismini daha kolay hatırlanabilir ve daha mantıklı bir şekilde değiştirdim: Sinema Vesaire. Sinemaya meraklı, yakından uzaktan takip eden herkes uğrayabilir, burada sinema haberlerini, klasik ve yeni filmere ait kritikleri, oyuncu incelemelerini vesaire bulabileceksiniz bundan sonra. Hayırlı olsun.

0 Yorum - Yorum Yaz: