Cumartesi, Ağustos 1

Haftasonu Tavsiyesi #7: Kiss Kiss Bang Bang


Heyecanlı, eğlenceli, gizemli. Kiss kiss- bang bang. Bu haftasonu için tavsiye edeceğim bu filmin başrolünde Robert Downey Jr. oynuyor. Sırf onun performansı için bile izlenebilecek bir film. Val Kilmer'la Michelle Monaghan da cabası. 6 haftalık adeti bozmamak için geç de olsa tavsiyemi yazdım, özürlerimi arz ederek, baş belası yaz okulunun finalleri sebebiyle kritiğini yapamayacağım. İzleyip beğeneceğinizi düşündüğüm bir film.

Fragmanı:


3 Yorum - Yorum Yaz:

alessio cerci dedi ki...

bende bugün bi kontrol etmiştim,herhalde bu hafta tavsiye yok demiştim ama gelmiş:)

Confeng dedi ki...

Tek kişi de olsa takip edildiğim için yazdım zaten :) Teşekkürler, umarım izleyebilir ve beğenirsiniz.

alessio cerci dedi ki...

dün gece izleyebildim sonunda.çok güzel bir film daha gerçekten.teşekkürler