Cumartesi, Mart 7

Coming Soon 3.1: Star Trek The Movie

70'lerin Dünyaca ünlü bilim kurgu dizisi Star Trek film oluyormuş. Böylesine ünlü bir dizinin üstüne sinema sektörünü Star Wars serisine kaptıran yapımcılar geç bile kaldılar. Dünya sinema tarihi yüz yılını doldurmaya adım adım yaklaştıkça, üretim sıkıntısı çeken ya da büyük çapta hasılatlar elde etmek isteyen yapımcıların sırtını geçmişe yaslaması daha kolay oluyor elbet. Zamanlama yanlış değil doğru olabilir bu bakımdan. Filmin önemli isimleri Chris Pine, Zachary Quinto(Heroes'in kötü adamı Sylar) ve Eric Bana. İçlerinde en çok göze çarpan isim Eric Bana elbette. Filmin yapımcıları arasında Lost'un senaristi Damon Lindelof da var. Yönetmen Mission Impossible III'ün yönetmenliğini yapan J.J. Abrams, aynı zamanda Lost'un pilot bölümlerini yönetmiş. Senaristler Roberto Orci ve Alex Kurtzman Transformers, MI:III, The Island gibi filmlerin senaristliğini yapmışlar.
Kadro güçlü diyebiliriz, yayınlanan 3 fragmandan gördüğüm kadarıyla efektler gerçekten etkileyici. Fragmanlardan anladığım kadarıyla bir "seçilmiş çocuk" var ve uzay alemine giriyor, Eric Bana bu çocuğun iyi taraftayken kötü tarafa geçen babasını canlandırıyor(galiba), Zachary Quinto ise çocuğun bir yanında, bir karşısında; fragmanlardan çıkaramadım o mevzuyu. Filme dair kareler, posterler ve fragman linkleri aşağıda, resimlerin üstüne tıklayarak yüksek çözünürlüklü versiyonlarına ulaşabilirsiniz.
Posterler







Filmden Sahneler









Fragmanlar
Fragman #1
480p | 720p | 1080p
Fragman #2
480p | 720p | 1080p
Fragman #3
480p | 720p | 1080p

Filmin Resmi Sitesi

1 Yorum - Yorum Yaz:

Adsız dedi ki...

bu bilim kurgu filmlerini sevmek istiyorum ama olmuyor dejavu yu bile sevememiştim vakti zamanında yani durum vahim (=