Perşembe, Mart 11

Nolan'dan Superman Filmi Yolda

Her ne kadar çocukluğumdan beri favori süper kahramanım Batman olduysa da, Superman de her çocuk gibi ilgimi çeken, kendini izlettiren bir isim olmuştur benim için. Nolan Batman'i eline alıp ortaya tüm zamanların en iyi süper kahraman film(ler)ini çıkarınca, tek ben değildim herhalde Superman'e de el atmasını isteyen. Batman'i derin anlamlar ve hikayelerle tam bir efsaneye dönüştüren bu adamın elinden bir de Superman filmi izlemek fena olmazdı neticede.

Mutlu haber dün geldi. Nerden esti bilmiyorum ama Nolan ya birilerinin sesini duydu, ya da içindeki sesi dinledi, zira Superman filmi çekeceğini açıklamış. İlk paragrafa ihanet etmeyeyim, ben hala en çok Batman 3'ü merak ediyorum(Inception'la birlikte) ama Superman de kendince bir yere sahip süper kahramanlar arasında. Asıl haberin önemli kısımlarının çevirisini aşağıda, konunun kaynağı için yazıya tıklayabilirsiniz:

"Christopher Nolan konuşuyor, Superman hakkında konuşuyor, Batman ve arada kalan herşey hakkında konuluyor. Ama kelimeler ağzından çıkıyor olsa bile, hala tam olarak bir şey söylemiyor.

"Bu durum çok heyecan verici, fantastik bir hikayemiz var," dedi Kara Şövalye'nin yönetmenine Superman hakkında sorulduğunda. "Ve bu işi doğru bir şekilde yapacağımıza inanıyoruz. Filmdeki çevreyi biliyoruz, türü biliyoruz ve nasıl doğru şekilde yapacağımızı biliyoruz." Daha sonra David S. Goyer'in bir senaryo üzerinde çalıştığını doğruladı. İşler biraz daha somutlaştıkça, Warner Bros. için de bu işin uygun olduğu görülüyor. Neticede, Nolan iki Batman filmiyle onlara yaklaşık 1 milyar dolar kar ettirdi."

1 Yorum - Yorum Yaz:

Volkan dedi ki...

batman gelsin, süp-erman olmasa da olur neticede (: