Perşembe, Temmuz 2

Johnny Depp'in Geleceğinde Karanlık Gölgeler Olabilir

Evet, Alice In Wonderland henüz vizyona girmedi (maalesef, daha çekimleri bile bitmedi), ama Johnny Depp için sırada ne var? Collider'la yeni yaptığı bir söyleşide, ünlü aktör sıradaki projesinin muhtemelen gotik opera yapıtı Dark Shadows'un bir uyarlaması olacağını söyledi. İşte Depp'in kendi ağzından haberler:

"Dark Shadows şu anda yapılıyor. Tim (Burton), Alice in Wonderland üzerinde çalışıyor, o film için gerçekten yapılacak çok fazla iş var. Yani Tim Alice'le olan işini halledince ve senaryo elimizde olunca ki bu çok, çok yakında olacak, muhtemelen önümüzdeki sene başlayacağız. Bu heyecan verici, çok heyecan verici. Benim için sanki hayatım boyunca kurduğum bir düş gibi."

Herkesin bildiği gibi Depp'in, kendi ağzıyla söylediği 'hayat boyunca kurduğu düş'ü, Dark Shadows'taki Barnabas Collins'i canlandırmak.
"Çocukken bu diziyi çok severdim. Barnabas Collins'e deli oluyordum. 5 6 yaşlarımda Barnabas Collins posterlerini tutarken çekilmiş fotoğraflarım var. Bu iş beni çok heyecanlandırıyor."
Dark Shadows ABC kanalında 1966-1971 yılları arasında gösterilmiş, 1200 bölümden oluşan ve hayaletlerle, hortlaklarla, zombilerle, kurtadamlarla, paralel evrenler ve zaman paradokslarıyla dolu bir diziydi. Yani bir bakıma The Hills'e benziyordu, ama daha inandırıcıydı. Dizide görev alan küçük bir aktör kümesi birden fazla rolde oynuyor, özel efektler kurtadamları sıradışı gösteriyor ve performanslar Megan Fox'un Merly Streep gibi gözükmesini sağlıyordu.

Temel olarak, ölüp dünyaya geri gelmek mükemmel bir özelliktir. Ve bu Tim Burton, filmi yöneten kişi, John August, senaryoyu yazan kişi ve Johnny Depp için iki katı mükemmel. Ama şu baş belası Twilight zımbırtısı vampir çılgınlığını tüm heyecanı yeyip bitirmeden önce harekete geçseler iyi olur. (Çevirmenin notu: Son cümleye sonuna kadar katılıyorum!!!) Elbette, Burton ya da Depp için bu pek de gerçek bi gerginlik olmayabilir -modern izleyiciler tarafından çevrelenmiş bir gotik kamp klasiği- ama, dürüst olmak gerekirse, ben bunu fazla gözardı etmezdim. Bu tam olarak benim o ikisinde görmeye bayıldığım şey. İkisinden de daha fazla şu karanlık, ürpertici, gotik güzelliklerden görmek beni heyecanlandıracaktır. Oralarda bir yerde daha fazla Dark Shadow-cular var, olmalı. Kimse yok mu?

Not: Bu haber, bir tercümedir. Haberin kaynağı için tıklayınız.

0 Yorum - Yorum Yaz: